// GIBIBYTE Dynamics 365 ile Dijital Dönüşümü Hızlandırın

Microsoft Dynamics 365 ile İş Süreçlerinizi Yeniden Tanımlayın

Dynamics 365, iş süreçlerinizi ve müşteri ilişkilerinizi dönüştürmenize yardımcı olacak kapsamlı ve modüler bir iş uygulamaları platformudur. Satış, müşteri hizmetleri ve pazarlama alanlarında işinizi yeniden şekillendirin.

Dynamics 365 ile İşinizi Yeniden Şekillendirin
Entegre Çözümler
Dynamics 365, iş süreçlerinizi ve müşteri ilişkilerinizi entegre ve otomatik hale getirerek verimliliği artırır ve iş büyümesini hızlandırır.

Modüler ve Ölçeklenebilir
Dynamics 365, modüler yapısı ile ihtiyacınıza göre özelleştirilebilir ve işletmeniz büyüdükçe kolayca ölçeklenebilir çözümler sunar.

Güçlü İçgörüler ve Analitikler
Dynamics 365, iş zekası ve analitikler ile iş süreçlerinizi ve müşteri ilişkilerinizi optimize ederek bilinçli ve veriye dayalı kararlar almanıza yardımcı olur.

Dynamics 365 ile İşinizi Geleceğe Taşıyın
GIBIBYTE olarak, Dynamics 365’in güçlü özelliklerini ve modüler yapısını kullanarak iş süreçlerinizi ve müşteri ilişkilerinizi dönüştürmenize yardımcı oluyoruz. İşinizi geleceğe taşıyarak rekabet avantajı elde etmenize ve sürdürülebilir büyüme sağlamanıza yardımcı olacak çözümler sunuyoruz. Daha fazla bilgi ve kişiye özel çözümler için bizimle iletişime geçin.

// GIBIBYTE

Dynamics 365 Satış ile Müşteri İlişkilerinizi Güçlendirin

Dynamics 365 Satış, satış süreçlerinizi optimize ederek müşteri ilişkilerinizi güçlendirmenize yardımcı olur. İçgörüler ve analitikler ile satış fırsatlarınızı daha etkili bir şekilde yönetin ve dönüştürün.

// GIbIbyte

Dynamics 365 Müşteri Hizmetleri ile Müşteri Memnuniyetini Artırın

Dynamics 365 Müşteri Hizmetleri, müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırmak için etkili araçlar ve çözümler sunar. Her temas noktasında mükemmel müşteri deneyimleri sunarak markanızı güçlendirin.

// GIbIbyte

Dynamics 365 Pazarlama ile Dönüşümleri Optimize Edin

Dynamics 365 Pazarlama, etkili pazarlama kampanyaları oluşturmanıza ve yönetmenize yardımcı olur. Potansiyel müşterileri etkili bir şekilde hedefleyin, etkileşim kurun ve dönüşümleri artırın.

Pazarlama girişimlerini desteklemek için grafiksel e-posta mesajları ve çevrimiçi içerik oluşturun

E-postalar ve açılış sayfaları için özelleştirilebilir şablonlar dijital sesinizi güçlendirmeye yardımcı olur. Sezgisel sürükle ve bırak tasarım araçları, mesajın kişiselleştirilmesinden potansiyel puanlamanın ayarlanmasına kadar içerik oluşturmayı basitleştirir.

Kişiselleştirilmiş deneyimlerle potansiyel müşterileri geliştirmek için etkileşimli müşteri yolculukları tasarlayın

Kişiselleştirilmiş e-posta mesajları gönderen, takip etkinlikleri üreten, iş akışlarını başlatan ve daha pek çok şey yapan otomatik, çok kanallı bir kampanya oluşturmak için sürükle ve bırak yolculuğu tasarımcısını kullanın. Hedef gruptaki her kişi, etkileşimlerine tepki veren ve en iyi olasılıklarınızı tanımlayan özelleştirilmiş bir yoldan geçer. Kârlı uzun vadeli ilişkiler oluşturmak için kampanyaları kolayca izleyin ve sonuçları analiz edin.

LinkedIn'in iş olanaklarından yararlanın

LinkedIn'in öncü araçlarıyla oluşturulan olası satışları doğrudan Dynamics 365'e aktararak doğru LinkedIn kitlelerini hızlı bir şekilde hedefleyin ve bunlarla bağlantı kurun.

Bilgileri ekipler arasında paylaşın

İşletmenizdeki olası satışlar ve kişilerle ilgili bilgileri güvenli bir şekilde paylaşın ve her etkileşimin sonuçlarınızı nasıl etkilediğini anlayın. Takipleri otomatikleştirmek ve her olası satışın ilerlemesini izlemek için satış ve pazarlama süreçlerini birbirine bağlayın.

Aday müşterilerinizi daha iyi tanıyın

Her müşteri adayının ve 360 ​​derecelik bir bakış açısıyla pazarınızı daha iyi anlayın. Bağlı süreçler ve tek bir bilgi kaynağı, satışlar ve pazarlamanın kilit temaslar, son etkinlikler, geçmiş satın alımlar ve açık fırsatlar dahil en son verilere sahip olmasını sağlar.

Etkinlikleri organize edin ve tanıtın

Etkinlik mekanlarınız, lojistik, biletleme, oturumlar, konuşmacılar, sponsorlar ve daha fazlası hakkındaki tüm bilgileri tek bir yerde tutun, böylece tüm ekibiniz üzerinde çalışırken koordine edebilir. Ardından, katılımcıların etkinlik bilgilerini inceleyip çevrimiçi kayıt yaptırabilecekleri bir çevrimiçi etkinlik web sitesi oluşturun. Sözünüzü anlamanıza yardımcı olması için etkinliklerinizi pazarlama e-posta iletilerinize ve müşteri yolculuklarınıza entegre edin.

Pazarlama yatırım getirinizi (MROI) analiz edin ve belgeleyin

Pazarlama girişimlerinizin performansını izlemek ve en iyi olası satış kaynaklarınızı ve pazarlama etkinliklerinizi belirlemek için gösterge tablolarını ve raporları kullanın. İşletmeniz üzerindeki etkilerini izlemek ve artırmak için satış ve pazarlama sonuçlarını bir araya getirin.

Daha fazla kazanç için olası satışlara öncelik verin

Etkinliklerinizle ve müşteri yolculuklarınızla nasıl etkileşime girdiğine bağlı olarak en sıcak olası satışlarınızı otomatik olarak tanımlayan otomatik olası satış puanlama kuralları oluşturun. Bir olası satış, üzerinde anlaşmaya varılmış bir satışa hazır puanla karşılaşırsa sistem, olası satış devam ederken otomatik olarak bir satış temsilcisine yönlendirir. Üzerinde anlaşmaya varılmış satışa hazır bir sınıfa ulaştıklarında, en umut verici olası satışları yönlendirin.

Anket sonuçlarını daha uygulanabilir hale getirin

Oluşturması kolay anketler, müşterilerden eyleme geçirilebilir geri bildirimler almayı kolaylaştırır. İlişkileri ve geliri artırabilmeniz için bireysel müşteri ihtiyaçlarını ve beklentilerini anlayın.

Uygulamayı yapılandırın ve genişletin

Uygulamayı özel işletme gereksinimlerinize uyacak şekilde özelleştirin. Doğrudan uygulamaya yerleştirilmiş araçları kullanarak temel özelleştirmeleri yapın. Gelişen pazar alanımız olan Microsoft AppSource’dan üçüncü taraf paketleri yükleyerek yeteneklerini genişletin ve yeni özellikler ekleyin. Uzman yardım almak için Dynamics 365 iş ortaklarıyla bağlantı kurmak kolaydır. Pazarlama uygulaması, satış uygulamasıyla aynı platformda ve veritabanında oluşturulmuştur, böylece her iki ekip de aynı kayıtları paylaşır ve özelleştiriciler, özel özellikler eklerken mevcut bilgilerini kullanabilirler.